Nike Dri Fit Ceket ve Nike Free Run 4.0 v2

kosu running clothes kiyafetler  nike free run 4.0 iphone nike running plus dri fit headphones running music kosu listesi kiyafetleri sort ayakkabi kol bandi
AVM'lerde gezmekten ciddi ciddi nefret etsem de soz konusu kosu ya da spor icin kiyafet almak olunca alisveris benim icin daha katlanilabilir oluyor. Ihtiyacim yokken magaza calisaninin tepemde dikilmesi, ihtiyacim oldugunda da ortadan kaybolmasi, kararsiz kalip 'Hepsini mi alsam ya?' hezeyanlarina suruklenmem falan derken son alisverisimden de basariyla cikabildim.

Ilk once Puma'ya girdim. Puma'nin kosu ayakkabilarina dair cok fazla fikrim yok acikcasi, o yuzden ayrintiya pek giremeyecegim. Once cok ince tabanli, buyuk bir kismi kaucuktan yapilmis, tam bir Jameikali atlet ayakkabisi gibi gorunen sagdaki bu sahane ayakkabiyi denedim. Aynisinin sari uzerine lacivertlisi de vardi. Corap gibi gayet rahatti ama fazla ince tabanli oldugu icin Istanbul sokaklarinda kostugumu dusunerek her an ayagima civi, cam ya da benzeri seylerin batma ihtimalini dusunerek vazgecsem de aklimin bir kosesine ozellikle bu renk olanini not ettim. Ayakkabiyi daha yakindan incelemek icin bu linke tiklayabilirsin.
Bundan sonra da Puma Faas 300'lardan denedim. Cok rahat hissetmedigim icin fazla incelemedim. Goz atmak istersen linkte bulabilirsin.

En sonunda Nike'a girip en basindan beri aklimda olan Nike Free Run'lara baktim. Aldigim ayakkabi Nike Free Run 4.0 v2. Dual Fusion'larimdan cok cok daha hafif ve kosarken cok rahat hissettiriyor. Hazir girmisken ve indirimdeyken Dri Fit ustlerden de aldim. Hava eserken de gunesliyken de kullanabiliyorum. 
En ustteki fotografta ayakkabiyi da dri fit ceketi de gorebilirsin. Sortu daha once almistim. Tisort de bu seneki Nike Run Istanbul'dan.

Ayakkabinin normal fiyatinin 200-250 lira arasinda degistigini daha oncesinde biliyordum. Aldigim yerde fiyati 157 liraydi ve etiket fiyati uzerinden %30 indirim vardi. Dri Fit ust de ayni sekilde indirimdeydi ve 58 liraya aldim. 
Ikisi de bu sezon urunu olmasina ragmen bu kadar ucuza almis olmam tam benlik bi alisveris oldu. Minimum fiyat maksimum kalite, en sevdigim sey.
Kosmak icin ne giydigim o kadar onemli degil aslinda. Ama alisveristen sonraki sabah yeni ayakkabinin tozunu atmak icin 3-4 tur fazladan kosacak enerjiyi verdigi bir gercek.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Pinterest

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Twitter