Spor salonu secerken nelere dikkat etmeliyim?

Salona kayit yaptirmak istiyorum ama neye gore secsem bilemedim. Hangisi beni 1 ayda Bruce Lee gibi yapar acaba?

Salonun spor icin 'olmazsa olmaz' sart oldugunu dusunmuyorum. Ama 'Ben o istikrari saglayamam kendi kendime, birinin gozetiminde spor yapmak istiyorum, baskalarini gorunce gaza geliyorum' gibi fikirlerin varsa, salon arastirmaya baslaman mantikli olabilir.   Kayit yaptirmadan once bilmenin iyi olacagini dusundugum birkac sey var: 

1. Salonun eve/ise olan mesafesi: Uzaklik belli bir zaman sonra seni yorabilir, ozellikle soguk havalarda gyme gitme gunlerini ertelemeye baslayabilirsin. Ne kadar yakin, o kadar iyi. 
2. Temizlik: Pis bir yerde dus almayi dert etmeyebilirsin ama onemsiz ve can sikici kucuk hastaliklar kapmayi da istemezsin eminim. 'Dus almam nasilsa' diye dusunme, birkac ders sonra fikrini degistirebilirsin. 
3. Egitmenler: Kayit yaptirmadan once egitmenlerle kisaca konusmak ya da en azindan goz ucuyla nasil tipler oldugunu gormek fena olmaz. Onemli olan dersler sonunda elde edecegin basari olabilir ama haftanin 2-3 gunu gorecegin insanla o vakti gecirmeyi isteyip istemeyecegin de onemli. 
Egitim sekli kotuleyip gomerek gaz vermek olan bi egitmenle calistigimi dusunuyorum, insanligimdan cikardim buyuk ihtimalle. "Berbatsin, insan gibi yap su squatlari! Oyle degil! Duzgun yap! Olmuyor!' tepkilerini benim iyiligim icin verdigini biliyor da olsam fazla katlanamazdim. Aklinda olsun senin de.
4. Ortam: Az isikli, izole gibi gorunen salonlarda mi yoksa buyuk camli, hayattan kopmamis salonlarda mi daha iyi hissedecegine karar vermen secim yapmana yardimci olacaktir. 
5. Ucret: Bu konuya cok fazla mudahil olamam ama en azindan fiyat-performans degerlendirmesi yapmak onemli.
Rahat hissedebildigin ve benimsedigin yere daha istekli ve severek gidecegini goz onunde bulundurarak yap secimini. Kayit yaptirdiktan sonra da amacini ve isteklerini egitmenine anlatmayi unutma. Isteklerini net bir sekilde anlatman ve egitmeninin soylediklerini tam olarak anlaman onemli. Ozellikle karin calismak icin gidip iletisim kopuklugu yuzunden istemedigin halde ve fark etmeden sirt calisman pek hosuna gitmez eminim. Egitmeninin yardimlarindan sonra sana sadece istikrar gostermek kaliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Pinterest

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Twitter