30 Gunluk Squat Programi

Sana cogunlukla kendi yaptigim ve denedigim programlari yazmaktan yanayim. O yuzden ilk olarak 20. gununde oldugum bu programi ovmeye baslayacagim.
Squat bacak, kalca ve karin icin etkili bir hareket. 
Birden fazla squat sekli var, kollari yanlarda dumbelllarla asagi sarkitarak yapilani ya da kollari gogse cekip guard alir gibi yapilanlari falan var. Diger squat cesitleri icin bu linke bi goz atabilirsin.

Normal fitness ve kosu duzenimi degistirmeden bu squat programini da ekledim. Baslarda "Ya 30 gunde oyle pek gozle gorulur bi fark olmaz, ben bunu 2 ay gibi dusuneyim" diye beklentimi dusurdum. Beklenti dusurmeye bayiliyorum, cok daha erken sonuc alinca kendi icimde bir bayram havasi estiriyorum, motivasyonum icin sacma ama etkili bir yontem. 
Simdiden kendimdeki degisikligi fark etmemden daha guzeli, benim disimdakilerin de farkinda olmasi. 

Squat tam olarak soyle bir sey:


Egzersiz programina sen de eklersen kisa zamanda farki goreceksin. Eger fazla zorluyorsa pilates topuyla yapilan versiyonunu da deneyebilirsin.
Bacaklarinda hafif yanmalar hissedebilirsin. "Benim icin imkansiz" diye dusunme. Senin  disinda bunu yapan insanlar da ayni rahatsizliklari hissediyor az ya da cok. Hadi hemen basla. Kolay gelsin.

egzersizleri 30 gunluk sguat squat plani programi days plan squat kalca popo egzersiz

7 yorum:

  1. Selam, hareketi yapmadan önce ısınmalimiyiz?Yataktan kalkarkalkmaz yapılabilir mi? Özellikle ilerleyen günlerde sayıyi tamamlamak çok zor olacağından gün içinde tamamlasak olurmu:p 50 squati bile 25 lik setler halinde yapabildim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence biri programin varsa ona eklesen cok daha etkili olur. Eger gunluk kosu planini uygulayacaksan kosun bitince de yapabilirsin. Cok uzun aralar vermesen daha iyi. 1'er dakika dinlenerek devam ettiginde daha etkili olur.

      Sil
  2. merhaba. benim bacaklarim dolu zaten yani zayif deyil . ben squat yapmak istiyorum amma bacaklarimin buyumesini istemiyorum. sadece kalca kaldirmak ve duzenlemek. bu mumkunmu squatla ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Squat vucudunda yuksek miktarda kalori yakmani saglayacagi icin bacaklarindaki yaglarin azalmasina da yardimci olacaktir. Squat yapacaksan dumbbell olmadan, kendi agirliginla yapmalisin. Squat kas miktarini arttirirken yag miktarini azaltacagi icin istedigin sonucu alabilirsin.

      Sil
  3. merhaba ben hem bacak kalınlaştırmak hem de popo kaldırmak istiyorum ama incelir demişsiniz siz doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Eğer bacak ve kalça bölgenizde yağlanma varsa bu egzersizlerle önce onları eritir, sonrasında da aynı egzersizleri dumbbell benzeri ağırlıklarla yaparak kaslarınızın sıkılaşıp kalınlaşmasını sağlayabilirsiniz. Tekrar sayısını çok yapıp ağırlıksız çalışarak yağ yakar, tekrar sayısını azaltıp ağırlık kullanırsanız kalınlaşma ve şekillenme sağlarsınız.

      Sil
  4. wowowow. yapmaya başladım. üçüncü gündeyim. feci yanıyor bacaklarım. ama işe yarıyor gibi geldi. no pain no gain.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Pinterest

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Twitter