Can Simidi/ Love Handle Egzersizleri

love handles lovehandle ask tutamaci can simidi bel yagi victorias secret angels exercises egzersiz hareketler spor fitIngilizce adi kulaga sevimli gibi de gelse, belimin etrafindaki can simidi seklindeki sacma yaglar  vucut yag oranimin normalin altinda olmasina ragmen lise sondan beri kamp kurdu, gitmemekte israr etti. Acikcasi kalitsal olduguna inandigim icin egzersizle gececegine pek inanmadim, yaptigim hareketler de pek ise yaramadi. Fakat Adriana Lima'da da var diye sevip kabullenecek halim de yoktu.
Son iki haftadir 'sunlara bi el atiyim bakalim nolacak' diye dusunup pilav, makarna, ekmek ve tuzu sifira indirip Nike Training Club'dan ve internetten isime yarayacagini dusundugum birkac hareketi derleyip calismaya basladim. Iki haftanin sonunda yillardir takinti yaptigim, bana kulp takmak isteyenlerin 'ay zayifsin da yanlarin pek fena' diye diye sinirlerimi bozdugu baba mirasi can simidimin yarisindan kurtuldum.

Hakkinda biraz arastirma yapinca bu can simidi icin ise yaradigi soylenilen hareketlerin aksine ordaki yaglari kasa cevirip daha da belirginlestirdigi falan soylenmis, kanitlanmis bir bilgi yok ama kisiden kisiye degisiklik gosterdigi bir gercek. Ben sonuctan cok cok mutluyum, 'Kesinlikle sen de yap' diyemiyorum biraz sansasyonlu oldugu icin ama yaptigim hareketler soyle:

1. Saglik topuyla oturarak Russian Twists (1 dk)



2. Side plank (30 sn sag, 30 sn sol)


3. Crazy Ivan (30 sn sag, 30 sn sol)



Bu uc hareketi 3'er set halinde yapmadan once her gun yaptigim ve nedense bayildigim Gabby Douglas'in Perfect Alignment calismasina devam ettim. Amaci normal egzersizlerle calismayan kaslari ve ozellikle alt vucut kaslarini calistirmak. Karin bacak ve kalca icin fazla yormayan etkili egzersizler var. 

Son olarak da riskli oldugu soylenen bu hareketleri de 3'er set halinde yaptim:

dumbell egzersizleri bel yagi can simidi hareket lovehandle ask tutamaci can simidi bel yagi exercises egzersiz hareketler spor fit


Bu postu forwardlaya forwardlaya Adriana'ya da ulastirirsak buyuk sevaba gireriz bence. Love handle sahibi olmak degil, love handledan kurtulmamak ayip. 


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Pinterest

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Twitter