Egzersiz Playlisti I: Girl Power (Pop)

fit workout egzersiz playlist muzik sarki calma listesi spotify girl power spor
Calisirken ne dinledigim benim icin cok onemli, mesela yoga yaparken hazir playlistlerden dinledigim sarkilar bazen icimi oyle daraltiyor ki huzursuz hissedip degistirme ihtiyaci duyuyorum. 
O gunku egzersizlerime baslamadan once hizlica bir playlist olusturayim diyorum bazen ama basinda o kadar cok oyalaniyorum ve ekleyecek bir sey bulamiyorum ki vazgecip eskileri dinlemeye devam ediyorum.
Bu playlist normalde hic dinlemedigim seylerden olustugu icin spor yaparken canim sikilmiyor, ozellikle o gun modum dusuk bir sekilde baslayacaksam bunu aciyorum. 

Denemen icin bunu buraya birakiyorum. 



Yasasin kiz olmanin gucu! Yasasin kol kaslari!





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Pinterest

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Twitter